תיעוד: נציגי 'יחידה 360' בערב הוקרה של הביטוח הלאומי

נדב דוד No Comments on תיעוד: נציגי 'יחידה 360' בערב הוקרה של הביטוח הלאומי

נציגי 'יחידה 360' – מערך הסיוע הלאומי, השתתפו השבוע בערב ההוקרה למתנדבים של הביטוח הלאומי, שהתקיים במודיעין במעמד מנכ"לית הביטוח הלאומי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המוסד לביטוח הלאומי ערך השבוע בעיר מודיעין את אירוע ההוקרה השנתי שלו למתנדבים, לאירוע הוזמנו נציגי המתנדבים מ'יחידה 360' – מערך הסיוע הלאומי, שזכו להערכה רבה ולהוקרה על פעילותם היומיומית בזירות אסון ופעולתם לשמירה על כבוד המת, העמידה לצידם והסיוע הצמוד למשפחות נפגעי פעולות האיבה ותאונות הדרכים, לאורך כל ימות השנה.

באירוע שהתקיים במעמד מנכ"לית הביטוח הלאומי רונה שלום ורמ"ח המתנדבים הארצי של המשטרה נצ"מ שלמה אלמליח, נהנו המתנדבים לצד ארוחת ערב עשירה, מהרצאה של העיתונאי אלמוג בוקר תושב עוטף עזה, על החוסן הנפשי של התושבים שם, החיים בצל מצב חירום מתמשך כשגרת חיים.

המתנדבים נהנו גם מהופעות של אמנים אורחים, שהגיעו להוקיר את עבודת הקודש של המתנדבים לאורך כל ימות השנה. בסיום הערב הודו נציגי מערך הסיוע הלאומי להנהלת המוסד לביטוח לאומי, על הערב החשוב שמעלה על נס את התרומה החשובה של המתנדבים לחברה הישראלית.

מייסד 'יחידה 360' – מערך הסיוע הלאומי, חזי שבקס אמר לאחר האירוע: "זהו ערב מוצדק מאין כמותו, שמוסד רשמי של המדינה, מוקיר את המתנדבים המסורים שמקדישים מזמנם היקר, יום יום שעה שעה, לטובת עם ישראל, ללא כל תמורה, עושים עבודה קודש, שמוסדות המדינה היו אמורים לעשות".

יו"ר כבוד של היחידה ישראל מורגנשטרן הצטרף לדבריו והוסיף כי, "רוח ההתנדבות היא מה שמייחד ומאחד את האומה שלנו, המתנדבים היקרים שלנו שמוסרים את עצמם למען כלל הציבור, ללא הבדל גזע, דת ומין, ופעמים רבות על חשבון המשפחה והילדים, ראויים שיעלו על נס, זה המינימום שמדינת ישראל חייבת לתת להם".



0 תגובות